Nachrichten

24.02.2017

Evija Novicāne leitet ein Seminar für die Mitglieder der Industrie- und Handelskammer Lettlands (LTRK) zu dem Thema „Die roten Linien bei der Haftung von Vorstandsmitgliedern – Wie sich selbst schützen?”

Erfolgreiche Unternehmensentwicklung hängt meistens von der durchgeführten Unternehmensleitung des Vorstands ab. Allerdings wissen alle Vorstandsmitglieder, dass es im Geschäftsleben viele Risiken und andere Faktoren gibt, aufgrund derer das Unternehmen Verluste erleiden kann.. Gemäß dem Handelsrecht sind die Vorstandsmitglieder diejenigen, die die Verantwortung für Verluste der Gesellschaft tragen müssen, sofern sie nicht nachweisen können, dass sie als ehrliche und sorgfältige Führungskräfte gehandelt haben.. So entsteht die Frage – handelt man vernünftig, indem die Haftungsrisiken ausgeschlossen werden, das ist für alle Vorstandsmitglieder wichtig, die nicht für die Verluste des Unternehmens verantwortlich sein möchten.Partnerin von Anwaltsbüro NOVIUS, vereidigte Anwältin Evija Novicāne hat breite Erfahrung erworben, vertritt Kunden und gibt juristische Hilfe im verschiedenen mit Vorstandsmitglied verbundenen Fragen. Darum im Seminar für LTRK Mitgliedern Evija Novicāne als Expertin der Branche wird roten Linien erörtern, Ratschläge geben, wenn es lohnt sich „siebenmal messen“, als auch solche für Vorstandsmitgliedern wesentliche Fragen wie – ob man muss über “Sünden” von vormaligen Vorstand antworten, wie kann im Gesetz bestimmte Schuldpräsumtion entkräften, welche sind rechtliche Mittel für Befreiung dem Vorstandsmitglied von Verantwortung.

Informējam Jūs, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), lai iegūtu anonimizētu pārskatu par lietotāju aktivitātēm vietnē.


This site is using cookies to collect anonymised statistics about the user activity on the site.


Vairāk informācijas / More information

Sīkdatne jeb sīkfails (angļu: cookie — burt. 'cepums'), ir tīmekļa servera nosūtīta neliela teksta virkne klientam (parasti tīmekļa pārlūkprogrammai), kura tiek saglabāta lietotāja datorā kā parasta datne. Ar tās palīdzību serveris var identificēt lietotāju, pārbaudot klienta atsūtīto sīkdatni. Šis mehānisms tika ieviests tādēļ, ka pats HTTP protokols neuztur savienojuma stāvokli, un klienta katru jaunu pieprasījumu serveris uzskata par jaunu klientu.

Sīkdatņu mehānismu apraksta RFC 2965 (HTTP State Management Mechanism), kas iznāca 2000. gadā un nomainīja RFC 2109.

Visbiežāk sīkdatnes izmanto lietotāju autentifikācijai (lietotājam ievadot savu lietotājvārdu un paroli, serveris nosūta uz lietotāja datora unikālu teksta virkni, pēc kā vēlāk var noteikt, ka lietotājs ir pieslēdzies sistēmai), sesijas uzturēšanai, kā arī specifiskas informācijas saglabāšanai par lietotāju. Izmantojot sīkdatnes, lietotājs veido tīmekļa vietni atbilstoši savām vēlmēm un interesēm.

Kopš sīkdatņu ieviešanas daudzi interneta lietotāji ir noraizējušies par personiskās dzīves izsekošanu, jo ar sīkdatnēm var izsekot lietotāja veiktās darbības un ieradumus, kad tas veic tīmekļa lapu pārlūkošanu. Sakarā ar to vairākās valstīs (ASV, Eiropas Savienībā) ir pieņemti likumi, kas regulē sīkdatņu lietošanu. Bez tam sīkdatņu negatīvs aspekts ir slikta drošība, jo tās ne vienmēr var precīzi identificēt lietotāju (ja datoru izmanto vairāki lietotāji), tās var ļaunprātīgi pārtvert un izmainīt.

Sīkdatnes ir iespējams arī nobloķēt, bet, tiklīdz tas ir izdarīts, var rasties problēmas, jo var nestrādāt kāda no tīmekļa vietnes piedāvātajām funkcijām vai pat liegta piekļuve pie tās. Dažādām pārlūkprogrammām ir atšķirīgi veidi, kā nobloķēt sīkdatnes. Sīkdatnes, kā jebkuru failu, ir iespējams arī izdzēst, bet tas nozīmē, ka uz sīkdatņu pamata veiktie iestatījumi netiks saglabāti.




An HTTP cookie (also called web cookie, Internet cookie, browser cookie, or simply cookie) is a small piece of data sent from a website and stored on the user's computer by the user's web browser while the user is browsing. Cookies were designed to be a reliable mechanism for websites to remember stateful information (such as items added in the shopping cart in an online store) or to record the user's browsing activity (including clicking particular buttons, logging in, or recording which pages were visited in the past). They can also be used to remember arbitrary pieces of information that the user previously entered into form fields such as names, addresses, passwords, and credit card numbers.


Close